• Βιογραφικό σημείωμα

Παρακαλώ επισκεφτείτε τη νέα ιστοσελίδα: www.psycho-logos.net  


Είμαι απόφοιτος Ψυχολογίας, με μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (MEd, Πανεπιστήμιο Bristol), Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση (MEd, Πανεπιστήμιο Bristol), και την Εκπαιδευτική Έρευνα (MSc, Πανεπιστήμιο Exeter). Είμαι κάτοχος διδακτορικού Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας (PhD, Πανεπιστήμιο Exeter)- στη διατριβή μου ασχολήθηκα με τα είδη νοημοσύνης, τη χαρισματικότητα και το ταλέντο, και τη συναισθηματική νοημοσύνη των χαρισματικών και ταλαντούχων παιδιών. Είμαι επίσης κάτοχος διπλώματος γενικής συμβουλευτικής καθώς και εξειδικευμένου διπλώματος συμβουλευτικής για διαταραχές πρόσληψης τροφής (Iron Mill Institute). Έχω παρακολουθήσει εντατικά σεμινάρια σε: συμβουλευτική παιδιών, ψυχολογία της υγείας, ομαδική θεραπεία, θεραπεία μέσω τέχνης, συμβουλευτική εξαρτήσεων, βραχεία ψυχοθεραπεία κτλ.

Έχω εργαστεί ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, πρόγραμμα διαχείρισης σχολικής τάξης) και έχω διδάξει ένα μεγάλο εύρος μαθημάτων Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής στους εξής φορείς: Πανεπιστήμιο Exeter, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) Θεσσαλονίκης, City College, New York College, North College, Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νεάπολης.

Έχω ολοκληρώσει και εφαρμόζω το πρώτο στην Ελλάδα πρόγραμμα εντοπισμού και υποστήριξης ατόμων με υψηλή ευφυΐα, δημιουργική σκέψη και ταλέντο, και έχω συγγράψει το βιβλίο "Ψυχολογία της Διατροφής" (εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ).

Είμαι βασική συνεργάτιδα της εταιρείας Employ ως:
-συντονίστρια βιωματικών σεμιναρίων (διαχείριση άγχους, ψυχολογία διατροφής, διαχείριση οικογενειακών κρίσεων, βιωματική διδασκαλία, ψυχολογική υποστήριξη ασθενών) και
-εισηγήτρια ομιλιών σε ημερίδες (χαρισματικότητα και ταλέντο, διαχείριση συμπεριφοράς, συναισθηματική αγωγή, κτλ).
Έχω συνεργαστεί με πολλά φροντιστήρια και σχολεία κάνοντας διαλέξεις για διάφορα θέματα και παραδίδοντας σεμινάρια διαχείρισης άγχους και αποδοτικής μελέτης σε μαθητές που ετοιμάζονται για τις εισαγωγικές τους εξετάσεις.
Τέλος, σε συνεργασία με τον χώρο εκδηλώσεων ΟΞΥΓΟΝΟ έχω συντονίσει σχολή γονέων με πλούσια θεματολογία.


ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ


4ο Πανελλήνιο συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας, 17-20 Μαΐου 2012. Εισήγηση: Σχηματισμός της σχέσης ανάμεσα στη διατροφή και τη συναισθηματική ανάπτυξη από τη βρεφική ηλικία ως την ενήλικη ζωή: φύση και αποκλίσεις. Γραπτή ανακοίνωση (poster): Επιπτώσεις της παχυσαρκίας στη συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη παιδιών και εφήβων- ανάγκες διεπιστημονικής ψυχολογικής και συμβουλευτικής υποστήριξης.

Διακρατικό Συνέδριο «Επαγγελματικός προσανατολισμός και οικονομική κρίση, 11-12 Μαΐου 2012, Βόλος. Εισήγηση: Θερινές συνεδρίες: εθελοντική πιλοτική δράση ομαδικών συνεδριών από τους αποφοίτους ΠΕΣΥΠ Θεσ/νίκης.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 2-5 Ιουνίου 2011. Αθήνα. Εισήγηση: «Αξιολόγηση της χαρισματικότητας: εργαλεία και προβληματισμοί». Συμμετοχή σε συμπόσιο με θέμα ομιλίας: «Συναισθηματική ανάπτυξη των ευφυών μαθητών»

2ο Συνέδριο Excellence: Education and Human Development, 9-12 Σεπτεμβρίου 2010, Braga, Πορτογαλία. Εισηγήσεις: «Criticism of Multiple Intelligences Theory: a long-lasting debate» και «The relationship between intelligence, creativity and mental illness».

Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας, 26-30 Μαΐου 2010, Αλεξανδρούπολη, Εισήγηση: «Το φαινόμενο της ασύγχρονης ανάπτυξης σε χαρισματικά/ταλαντούχα παιδιά και εφήβους».

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής, «Η Ειδική Αγωγή Αφετηρία Εξελίξεων στην Επιστήμη και στην Πράξη», 15-18 Απριλίου 2010, Εισήγηση: «Η χρήση του παιδαγωγικού μοντέλου Reggio Emilia για τη διδασκαλία χαρισματικών και ταλαντούχων μαθητών».

1ο Συνέδριο Excellence: Education and Human Development, 1-4 Ιουλίου 2009, Αθήνα:  α) Emotional and Behavioural difficulties of gifted and talented individuals: myths and realities  β) Συναίσθημα και ευφυΐα: υπάρχει σχέση μεταξύ τους; γ)  Τεχνικές δημιουργικού μαθήματος για χαρισματικούς και μη μαθητές (εργαστήρι).

1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 28-31 Μαΐου 2009, Αθήνα: Συμπόσιο: Παιδιά Υψηλών Ικανοτήτων Μάθησης στο σχολείο: ψυχολογική και παιδαγωγική προσέγγιση. Εισήγηση:  «Χαρισματικά Παιδιά- Ευτυχισμένοι Ενήλικες; Εξέλιξη των ικανοτήτων και παράγοντες επιτυχίας στην ενήλικη ζωή».

European Council for High Ability (ECHA) 11th biannual conference, Πράγα, 17-20/09/08, Εισηγήσεις: a) I am a nobody without my gift- adult giftedness, identity and success b) The need for qualitative assessment.

Συνέδριο Δραστηριοτήτων Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας β’φάσης, 1-2/06/08, Αθήνα: Παπαχρήστου, Δ.& Εμμανουηλίδου, Κ. «Διεπιστημονικές προσεγγίσεις στον Κοινωνικό Γραμματισμό: προσβολή των δικαιωμάτων του παιδιού και η προστασία του»

Σχολική Ψυχολογία: Αναγκαία για την Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης, 23-25/05/08, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Ψυχολογίας: Ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου στην εκπαίδευση των χαρισματικών και ταλαντούχων παιδιών.

World Council for Gifted and Talented Children, 17th Biennial World Conference, Warwick, UK, 5-10/08/07: The emotional intelligence of gifted and talented individuals: myths, facts and methodological dilemmas.

International conference: Learning Together, Institute of Education, London, 22-24/7/07: International students and their British tutors express their needs for better educational communication: voices from the Universities of Bristol and Exeter.

Annual DfES Conference for the Gifted and Talented, 8/11/2006: Giftedness and success in life.

European Council for High Ability (ECHA) 10th biannual conference, 13-16/09/06: Intelligence or giftedness, general or multiple: valuing the educational perspectives

Annual Research Conference, University of Exeter, 21/05/06: The National Curriculum and the areas of high ability

SWGATE Regional G&T coordinators meeting, 28/2/06: Defining and identifying personal and social giftedness: teachers’ attitudes and links to the Quality Standards

DfES Gifted and Talented Conference, Department of Education and Skills, 27/6/05, London: paper on the Gifted and Talented action research project, presentation of teachers’ projects

Students’ Conference 2005, University of Exeter, School of Education, 14/5/05, paper on Gifted and Talented education: Primary School teachers’ attitudes and correlation between Multiple Intelligences- literature review and research planning

Connections 4 Conference 2005, University of Bristol, Department of Sociology, 25/2/05: paper on International students’ learning, social and psychological needs during their postgraduate experience in the University of Bristol

Students’ Conference 2004, University of Exeter, School of Education, 23/5/04, paper on international postgraduate students’ multiple educational needs and suggestions for provision